• Αρχική
  • Νέα
  • Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό είναι η ασπίδα προστασίας μας

Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό είναι η ασπίδα προστασίας μας

tray 2546077 1280

Το μεγαλύτερο ποσοστό του ανοσοποιητικού ,πάνω από 70%, εδράζει στο έντερο ως λεμφικά οζίδια και ιστός όπου και φιλοξενούνται τα βασικά «όπλα» του αμυντικού συστήματος λευκά αιμοσφαίρια,λεμφοκύτταρα,μακροφάγα, τα οποία ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμα να αναχαιτίσουν οποιοδήποτε εχθρικό βακτήριο ή ιό.

Εάν όμως το λεμφικό υπολειτουργεί και αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω κακής διατροφής (ζωική πρωτεΐνη,γαλακτοκομικά,σιτηρά),
χρήσης αντιβιοτικών και έλλειψης φρούτων και λαχανικών τότε και το ανοσοποιητικό φθίνει.

Επίσης στο έντερο συμβιώνουν περισσότερα από 100 τρισεκατομμύρια φιλικά βακτήρια των οποίων ο ρόλος είναι η πέψη της τροφής,η παραγωγή βιταμινών και η ενίσχυση του ανοσοποιητικού μέσω του ελέγχου των μη- φιλικών βακτηρίων. Οποιαδήποτε δυσαρμονία στον πληθυσμό της εντερικής χλωρίδας έχει ως αποτέλεσμα την φλεγμονή και την κακή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

θα θέλατε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας;

• Τρώτε περισσότερα εποχιακά φρούτα και λαχανικά.
Τα φρούτα ειδικά καθαρίζουν το λεμφικό, έχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών και ειδικά βιταμίνη C την οποία χρειαζόμαστε καθημερινά
• Αποφύγετε τα προϊόντα ζάχαρης και τα λευκά άλευρα.
Έχει αποδειχτεί ότι η ζάχαρη και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες δεσμεύουν τη βιταμίνη C
• Αποφύγετε αλκοόλ και κάπνισμα
• Αποφύγετε τον καφέ καθώς επίσης ανταγωνίζεται πολλά ωφέλιμα ιχνοστοιχεία και αυξάνει τις φλεγμονές
• Αποφύγετε τα γαλακτοκομικά και γενικά περιορίστε την χρήση των ζωικών
• Τηρήστε σωστά ωράρια ύπνου και ξεκούρασης.Ιδανικά να κοιμάστε πριν τις 10 το βράδυ καθώς τότε αναπλάθει ο οργανισμός τις βλάβες του DNA
• Περπάτημα καθημερινά στον ήλιο για να ενεργοποιήσετε το λεμφικό σύστημα και να αυξήσετε τα επίπεδα βιταμίνης D
• Αποτοξινώστε τακτικά ήπαρ,νεφρά,λεμφικό,πεπτικό
• Αποφύγετε καταστάσεις στρες και παρακολούθηση τηλεόρασης καθώς αυξάνονται τα επίπεδα κορτιζόλης και καταστέλλεται το ανοσοποιητικό
• Οικοδομήστε σχέσεις αγάπης και στοργής καθώς έχει αποδειχτεί ότι η παραγωγή ενδορφινών μπλοκάρει τους υποδοχείς των ιών στα κύτταρα και αυξάνει το ανοσοποιητικό
• Εφαρμόστε τακτικά διαλειμματική νηστεία,δλδ αφαγία από τις 7 το απόγευμα ως τις 11 το πρωί
• Βότανα:σαμπούκο,θυμάρι,εχινάκεια,αστράγαλος,ρίγανη,πρόπολη,φύλλα ελιάς,λαδανιά,κυνόροδο,σκόρδο,τζίντζερ
• Συμπληρώματα:Βιταμίνη C (τουλάχιστον 1000mg/μέρα), ΒιταμίνηD, ψευδάργυρος,προβιοτικά,κολλοειδής άργυρος,γλουταθειόνη
• Καλή ενυδάτωση